sobota, 20. februar 2010

Tacamuca

Še tale me je danes matrala :)
Nečimrna muca z zelenim svilenim trakcem :) Ki miga z repom ...


Brke so grdo prilepljene. Nekako mi ni in ni šlo. Pozna ura? Verjetno :) "Zeleno lepilo" se je sicer krasno podalo k mašni, ni me pa danes ubogalo :)

Bom še nadaljevala, mi je všeč :)

Kate

10 komentarjev:

  1. Kako super je izpadla, moraš res nujno nadaljevati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiiiiiiiiii, mjav :))) superca je, tale pa je nora za kako mačjeljubko.
    Meni pa tole zeleno ni in ni všeč.. sem poskusila, ko so bili vsi navdušeni, pa ne gre :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna muca maca. Zelena ji super paše.

    OdgovoriIzbriši
  4. uh, huda mačka;)
    se strinjam s Tiaro... res ji paše zelena.

    OdgovoriIzbriši
  5. simpatična mačkonka, prav navihana in tako lepo kraljuje med sončnicami!

    OdgovoriIzbriši
  6. O, kakšna damica! Res prava mačka :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Da ...maca je prava damica...Kombinacija crne i zelene boje mi je super...

    OdgovoriIzbriši