ponedeljek, 22. junij 2009

Sedem najljubših

Sem se spomnila, da sem bila nekje v tem času med izbrankami Hali, da povem svojih sedem najljubših stvari. Hali, samo ne bit huda, nekaj bo copy/paste od tebe- pa saj veš, da ne nalaš:)

1. Moje domače, kar vse po vrsti, začenši s sinom (čisto v resnici je on na vrhu seznama 7 :))
2. Poležavanje v postelji ob nedeljskih jutrih s knjigo v roki
3. Morje, sonce, obalo
4. Moje drage prijateljice (in tudi nekaj prijateljev;) )
5. Ustvarjanje in organiziranje
6. Akcijske filme
7. Sladoled jagoda - jogurt

Kot ponavadi bom prekinila verigo. No, mogoče pa ne čisto :)
Takole bom naredila - vsi, ki berete te vrstice in niste bili izbrani, pa bi to želeli - napišite svojih sedem najljubših in povejte, da sem vas jaz izzvala :))

Kate

Ni komentarjev:

Objavite komentar