sobota, 7. februar 2009

Čas vodnarjev



Ena objava na mesec? Ni slabo! :) :) :) (nič ne obljubim, da se bom izboljšala, naj to samo od sebe pride:) )

Sicer ne vem, kako je z vami ostalimi, a moj januar je bil kaotičen. Predvsem zaradi službe, saj se mi zdi, da sem kar naprej tam visela. Malo je manjkalo,d a bi tam kar spala :) Ma ja, saj praktično bi bilo. Kaotičnost pa povečuje še tole vreme, ki je milo povedano, kruto do vseh nas. HOČEM SONCE!!! Ok, saj s snegom ni nič narobe. Samo, če ni v povezavi s soncem, je čist hudo brezvezen. In potem še zaspan vikend, ki kliče samo po lenarjenju :(

Aha, naslov - ne morem mimo vodnarjev. Torej prijateljev, sorodnikov in znancev, ki v tem času praznujejo. Na hitro prešteto vas je kakih 20 :) Pa še vse tri iz našega gospodinjstva prištejem! :) Vsem za nazaj in vsem za naprej želim več sonca in seveda vse njaboljše!

Za posladek vsem praznovalcem pa nekaj sladkih dobrot izpred nekaj let





Kate

4 komentarji:

  1. no lepo te je spet prebrat....sem že mislila da si obupala ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. :) Ne nisem, pa saj ne obupam tako hitro :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ojla,
    jaz sem te pa ravno našla.
    pa praviš da bolj poredko tipkaš?


    škoda. Mi je všeč tu, pri tebi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Živjo polonap!
    Ne,ne, ne tipkam redko, to delam veliko, še preveč:) Samo objave mi gredo bolj počasi izpod prstov:)Zadnje čase pa ponagaja še računalniški škrat in me mine, ker med odpiranjem neta lahko celo kosilo skuham :)
    Se bom potrudila,d a ti/vam bo še v naprej všeč tukaj :)

    OdgovoriIzbriši