nedelja, 15. februar 2009

6-6-6

Ena je preveč? No ja, res me spominja na zadnji del telefonske številke prijateljice :)))))
Hali me je izbrala, da naj pokažem 6. sliko, v 6. mapi.
Hmmm, več problemov (pustimo tega, da kadarkoli hočem na blog pisat tale mašina trokira :) ):

- Kateri računalnik? Moj domač, ki sameva že dolgo, služben, laptop, prvi zunanji disk, drugi zunanji disk ali pa ta najnovejša mini mašinca?

- Katera je 6. slika v 6. mapci, če je v 6. mapci 10 mapc in v vsaki še 5 ... :)))

Nekako sem prišla do rešitve - sem se odločila za laptop - ker iz njega pišem, bo najmanj iskanja. Kliknem 6. mapco in potem v tej spet 6. in še 1x ponovim klik :) In tako pridem do 6. fotke, ki je nastala po slučaju leta 6! :) Tega tisočletja.




Portorož, 28.6.2006
Začetek počitnic.
Moj mladenič.
Verjetno je nekaj pomembnega našel tam spodaj in mi je nujno razlagal, kaj je videl :) Verjetno sem se mu pa kmalu po tistem pridružila v vodi, da mi je tudi "v živo" pokazal videno:)
Naloga opravljena:)
Ampak bom tista, ki bo prekinila verigo na mojem "kraku", ker:
1. nimam nobene "nepofočkane" več na mojem seznamu
2. nisem prevelik ljubitelj verižnih zadev, zato tudi ne bom na silo iskala nekoga, da ga naprej pofočkam.
























1 komentar:

  1. a sem mogoče jaz tista prijateljica ki ima v tel. št. 666? :)

    OdgovoriIzbriši