nedelja, 4. julij 2010

Skorajšnja objava - hahaha

Ja saj mogoče gre komu čas počasi.
No, jaz vsekakor nisem med tistimi. Moj dan bi lahko imel kakšnih 5 ur viška, pa se ne bi nič razburjala :) Zato je od napovedane skorajšnje objave minilo skoraj en mesec :)

K. mi je danes rekla, da mi ne sledi več, kje se nahajam :) Včasih se še meni zdi, da ne vem :) Ampak mi nekako ratuje. Čeprav se mi zdi, da zadnji mesec živim iz kovčkov :) V Londonu je bilo krasno, sicer malček mrzlo ampak ok, za Otok se to spodobi, saj vem. Me je pa tolažilo dejstvo, da ste tudi v Sloveniji tisti čas hodili v jaknah :) Še sreča, da je, odkar sem se vrnila prelep topel sonček! Čeprav se moj dopust počasi šele začenja, sem se vseeno naužila morskega zraka. Nič hudega, če sem sedela pod brajdo z laptopom in fascikli okoli sebe, občutek je bil vseeno odličen! :)

Uživajte počitnice, meni se zdi, da jih pri nas že takooooooooo dolgo :)

Slika pa le za to, da ni čisto brez :)

2 komentarja:

  1. Smo te pogrešali.Bi bilo včasih fajn, da bi bil daljši dan in bi veliko več naredili. Ampak tako je (:

    OdgovoriIzbriši
  2. Super slonček je!
    Na mojem blogu te čaka nagrada...

    OdgovoriIzbriši