petek, 22. januar 2010

Nagradne resnice

Resnica je, da sem vesela (ma ja, kdo pa ni?), da berete ali pa vsaj preletite moj blog. Resnica je tudi, da sem vesela, če dobim nagrado. Že nekaj časa nazaj mi jo je podarila Maja. Še enkrat hvala.

Resnica je tudi, da me je Marbi pofočkala, da naj povem 7 resnic o sebi. Bi? Ne bi?
Ok, naj bo ... A tole sta bili že prvi dve? :)
Ne, gremo od začetka:

1. Resnica je, da ne maram takih verižnih zadev :) Nobenih. Zato jih redko pišem, še redkeje delim. In zato ne zamerite, če se ne bom vzhičeno odzvala, se ne bom hvalila z nagrado, predvsem pa ne zamerite, če je ne bom delila naprej. To ne pomeni, da mi niso blogi všeč. Vsak mi je po svoje všeč. Eni imajo dobre zapise, drugi izdelke, tretji slike, četrti ... živela različnost! Kogar berem, rada berem in vesela sem, da berete mene:)

2. Po svoje sem trmasta. Čeprav morda ne delujem tako. Če se nekaj odločim, bom to tudi naredila. Če ne danes, pa jutri. Če ne jutri, pa drug mesec, nekoč ... ampak naredila bom, ko bo čas dozorel. In ne bom odstopila.

3.Nočni človek. Zadnja noč je vedno dovolj dolga, da se lahko karkoli naredi :) Mislim, da stavek pove vse. Marsikdo sicer ob meni dobiva živčni zlom, ampak jaz pod pritiskom najbolje funkcioniram :) Predvsem pa ponoči, ko je mir, nihče me ne moti. Sedim in delam. Karkoli. Ok sesam ne, šivam pa :)

4. Sem organizator, leader in ljubim timsko delo. Vedno in povsod. Od osnovne šole naprej. In vedno pravim, da vse zmešnjave kjerkoli izhajajo iz neorganiziranja. Leader v smislu, da se vedno sama izpostavim, da ne čakam, da drugi naredijo namesto mene. Vedno imam svoje mnenje, ga tudi povem in argumentiram. Nehote potegnem za sabo skupino ljudi, kjer na koncu delamo vsi! :)

5. Šport. Od nekdaj ga obožujem! Trenirala sem smučanje. Saj bi ga dalj, ampak za to je treba zjutraj vstat in it na mraz :) Ni to zame :) Sem se raje lotila ping ponga in kasneje še odbojke. Nikoli nisem imela vrhunskih rezultatov, važno je bilo, da se je dogajalo :) Z vsakodnevnimi treningi sem bila pa tako zaposlena, da nisem imela časa za druge neumnosti :) Z leti sem postala bolj lena, kar se športa tiče. Ko me pa zagrabi, me ni za ustavit:) Sicer mislim, da s tem, da sem sekretar dvema športnima zvezama in enemu športnemu klubu, naredim dovolj za svojo kondicijo, ampak vem, da to ni res :)))))))

6. Sonce, morje, dopust, potovanja - obožujem vse! Od maja do konca septembra me za vikende najdete na obali. Če le ni kaj nujnega na celini. Enostavno brez sonca in vonja po morju ne funkcioniram. Čez dopust ga ni. Ampak dopust je, ko grem od doma, drugače ga ni. Tudi potovanja so dopust, čeprav včasih po le-teh potrebuješ še teden za počitek :)

7. Moj najstnik. Imam enega samega in velika resnica je, da ga obožujem. Prijateljice mi pravijo, da sem od nekdaj stroga mama, moj otrok pravi, da nisem. Ha! Komu naj verjamem? :) Bistvo je, da gre še vedno rad z nama kamorkoli. Čeprav se z otrokom velikorat potepava kar sama, ker je bolje biti v dvoje, kot pa imeti zdolgočasenega tretjega ob sebi :) Sva iz istega testa, ne rabiva razkošja, rada gledava gradove, muzeje, galerije, mesta, hodiva in slikava, sediva, rada smučava, rada hodiva kar tako naokoli :) Skupaj uživava!

Če vas pa še kakšna resnica o meni zanima - berite blog, sigurno boste naleteli nanjo! ;)



Kate

Ni komentarjev:

Objavite komentar