nedelja, 6. september 2009

Gremo jeseni naproti

No, saj vem, da še ni jesen. Je še poletje, je. Zame je poletje vse, dokler lahko nosim japonke:) Ampak začetek šole nekako naznanja, da se je končalo tisto brezkrbno poletje. Prvi dnevi šole so mimo. Zakorakali smo v zadnji razred OŠ in, ko pomislim nazaj je minilo, kot bi mignil! Takrat je bilo vse euforično, novo. Sedaj s prvimi dnevi šole nisem imela ne vem kako veliko, edino dnevni bioritem se je malo spremenil. Od sedaj naprej kuham kosilo, ob uri za kosilo, samo zase :) Ta velik sploh ne vem zakaj reče, da pride na kosilo, če ga poje zvečer, ta malo manj velik (težko napišem ta mal, ker me je preko poletja pošteno prerasel:) ) pa bi tako pojedel vse kar imam, ko se primaje iz treninga.

Moja "služba" počasi napreduje, "šefica" mi nalaga kar precej dela :) A se ne pritožujem in ga z veseljem naredim :) Tako sem pridna, da sem si spet zaslužila tri dni morja :) Upam, da bo lepo vreme, ker potovati z ladjo v dežju po moje ni preveč navdušujoče ;)

Pa, da ne bom skoz pri verižicah, poliju in dopustu :) Moja prva strast, ki me je pred nekaj leti zapeljala v vode ustvarjanja, je bila servetna tehnika. Ta preprosta tehnika omogoča, da v pomanjkanju časa narediš nekaj, kar drugi nimajo :) Za darilo je obdarovanka dobila kuharsko knjigo. In, ker rada dajem nekonvencionalne šopke sem si zamislila, da dobi zraven - začimbe. Ker nikakor nisem imela ideje, kako dolgočasne lončke povezati v celoto, sem šla pogledat v hrčkov brlog, tam našla ikeino vazo in nastalo je tole (morda pa komu postopek prav pride):


Začimbe sem kupila in jih vzela iz originalne embalaže.

Ker je vaza prozorna, rabi temnejšo podlago. Oblepila sem jo z enim slojem prtička, ki sem ga odstranila. Hvala za sonček, na balkonu se je hitro posušilo,

da sem lahko pobarvala z belo akrilno barvo.


Za finiš sem razrezala prtiček in z "deli zelišč" polepila vazo.
Darilo je tako dobilo piko na i, obdarovanka pa zelišča za nove kuharske eksperimente.

In za konec se moram samo sebe pohvaliti, da sem vse tudi poslikala - bravo jest! :)

Nedelja se počasi končuje, lepa je bila; še veliko takih!

Kate


Sredinska poravnava

8 komentarjev:

  1. Krasno darilce, dobra ideja so tele začimbe, saj vedno prav pridejo. Lonček je pa tudi prekrasen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako zelo fajn! Ikeine vaze so tudi moja slabost, ampak tale je pa res prav poseben. Pa še pofotkan postopek - res, bravo ti! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. super ideja.
    vidiš s servetno pa tudi jaz zadnje čase nekaj štrajkam.bo treba kakšno slikico nardit zdaj ko bo NL vsak čas tu....

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna ideja za dar. A ja ću nešto slično napraviti za moju kuhinju, i moje kuharske eksperimente.
    Hvala što si sa nama podijelila ideju.
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  5. Viš, viš.. tole vazico imam pa tudi jaz doma :)
    Tvoja predelava je supeeeeer. Je res fino, če imaš zelišča pri roki, ko kuhaš.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobra ideja in super pride na beli podlagi.

    OdgovoriIzbriši