torek, 3. marec 2009

Smučanje

Letos mi je uspelo 3x stati na dilah.
Želja velika, samo nekam me timing zafrkava :) Upam in upam, da se bo sneg še obdržal pozno v pomlad. Obožujem pomladno smuko,tisti težak, južni sneg, ko je treba res delat!:) Ja, saj vem. Malo sem mahnjena v svojo smer, ampak to po moje izvira iz dejstva, da ljubim sonce tudi na smučišču:) In sem za ta luksuz pripravljena tudi delat :) Pa še nekaj je. Ko je težak sneg, je žičnica prazna ;)

Čeprav sem pretekla leta vedno preživela vsaj nekaj dni na prostranih italijanskih smučiščih, se zadnji dve leti držim smučišča, do katerega lahko skočim za par uric. Je pa tako, da je Krvavec loterija za vreme. Januarja se ni moglo odločit, ali bi bilo megleno alli sončno:)

Tale pogled kaj pove? Nekaterim morda res nič, jaz sem pa prejšnji teden že na AC zabentila, da greva v "nič videt". Vseokoli po vesoljni Sloveniji sonce, na Krvavcu pa je čepel oblak:(


In se sploh ni hotel umakniti, pa smo se zelo trudili, da bi ga odpihnili :) Cel ljubi dan je bil z nami.


Ampak naslednji dan je bilo vse pozabljeno. Sonce, kot se šika! :) Škoda, ker Zvoh ne dela. Morda pa se bomo drugo leto vozili z novo sedežnico:)

Smučišče je bilo, kljub počitnicam, prazno. Vrste sicer niso bile prazne, ampak ni bilo sile.


Pa še en meni fantastičen pogled na prazno, sončno smučišče! Joj, bi se kar zdele pognala dol :)


Ko se je sonce odloči, da ga je za ta dan dovolj, se tudi jaz ponavadi odločim, da naredim še 3 fure in grem domov:) Ponavadi že po prvi omagam :)

3 komentarji:

  1. Ooo, lejo blogerko! :)

    Lepe slikce... mene nekje v kotu spalnice čakajo čiste nove smučke, ki jih še nisem uspela sprobat :(. Mogoče mi še letos rata, drugače pa - menda bo tudi drugo leto še kaj snega :).

    Uživaj in veselo bloganje še naprej! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj smučke se ne pokvarijo :) No ja, lahko pridejo iz mode ;) Ampak ne tako hitro:) In hudo upam, da bo za drugo leto ostalo kaj snega :) Ampak menda niso že letos vsega zmetali dol :)

    Hvala za želje.

    OdgovoriIzbriši
  3. no mogoče bi me nekaj let nazaj še zagrabila foušija ampak danes ti pa lahko samo želim veliko sončka in težkega snega!!!
    na smučanje sem imuna :)

    OdgovoriIzbriši