nedelja, 11. oktober 2009

Slika iz semen

Že dolgo so me mikale take in drugačne slike narejene iz naravnih materialov. Ker sem končno prišla do tega, da rabim vzorček, da ga pokažem, sem se odločila poslikati celoten postopek.

Ideja je videna ... jao, jao kaj pa vem kje, verjetno na večih koncih, tudi v kakšni gostilni je že visela taka slika :) Ker je slika delana "iz ideje v moji glavi" (zadnji klik je naredilo popoldan, ko sem zagledala na tleh majhne javorjeve listke :)), je tudi narejena iz materialov, ki sem jih imela trenutno doma. Sicer pa - živela improvizacija! :)

Namesto lesene deske, sem odrezala cca 20 x 20 cm velik kos kapa plošče .


Pripravila sem si semena (hm, nekaj tudi tistih iz omare, kjer so se nesramno zaredili molji), listje, servetek, valovito lepenko, olfa nož, ravnilo in rezalnik (pa škarje tudi, itak :) )
Iz servetka sem izrezala manjši motiv, da je prišel samo na sredo plošče. Ker je plošča že sama bele barve, je bila podlaga že pripravljena, da sem servetek samo nalepila.
Pred začetkom sem si narezala valovito lepenko (na leseno podlago lahko nalepite tanjše lesene deščice), ki sem jo nalepila kot okvir-je slik-e. Slika je presvetla (tudi na bolj potemnjeni se ne vidi dobro) - valovita lepenka je lepljena z belim lepilom.


Kar je gledalo čez na robovih, sem odrezala.
Vmesne dele sem zapolnila z belim lepilom.
Kjer nisem rabila lepila preveč na debelo, sem premazala s čopičem, drugače pa sem pustila bolj debel nanos, da so se semena (recimo grah) lažje prilepila.
Najprej sem nalepila listje, potem pa potresla s semeni.

Odvečna semena sem nato odtresla :)
(in seveda shranila za naprej :)))
Vajo sem ponovila večkrat, vsakič z drugimi semeni.
Ker je rob kapa plošče grd, sem ga oblepila z valovito lepenko.
Slika je zanič, kar hitro nižje dol :)
Takole nekako naj bi zgledala končna slika. Ampak meni nekaj ni bilo všeč :) Že od vsega začetka sem videla, da bi namesto rumenega lista morala prilepiti zelenega ali rdeče-rjavega :) Ampak nisem nikakor mogla popravit.
Potem pa sem se spomnila, da mi je K., s katero sva nabirali listje, v vrečko vrgla tudi neke cvetke :)
To je to:

Sicer na fotki izgleda nekam kičasto, v resnici se ne sveti tako :) Torej moja prva slika iz semen je narejena, čestitk na ta način sem se pa nekaj let nazaj bogato nadelala. Morda pa letos spet kakšno naredim :)


Kate

4 komentarji:

  1. Luštna slikca je nastala, Kate!

    OdgovoriIzbriši
  2. Huudooo dobr! Zdaj vem, kako bomo z Zojo in Zalo porabile nabrane liste, želode, želodne kapice (no, tu imamo že eno idejo od Maje)napol okrušene koruzne storže... in druge nujno potrebne stvari, ki jih domov prinesemo cele žepe!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super!
    Tole mi je prav všeč in spomnila si me, da imam nekje (bog si ga vedi kje) eno mini mini italijansko brošurico z jesenskim ustvarjenajem.

    In hvala, da si tako nazorno prikazala skozi fotografijo, kako je vse skupaj nastajalo.

    OdgovoriIzbriši