sobota, 31. oktober 2009

Moja prva

Zapestnica.
Oz. mega zapestnica, kot sta napisali McCrafty in Hali :)

Ko sem pri Maji prvič videla zapestnico sem si rekla, da bi jaz to tudi znala. In nadvse vesela sem bila delavnice MaKriMa, ki so jo pripravile Maja, Kristina in Majda(ali pa imate obraten vrstni red?:) ). Preživela sem krasno popoldne (ki se je prevesilo že v večer), naučila sem se tisto, kar mi je bila želja in spoznala nekaj novih ustvarjalnih odvisnic. Hvala vsem trem, da ste se lotile zadeve, hvala Maji za inštrukcije. In vsekakor so taka druženja, poleg tega, da se nekaj novega naučiš, balzam za noreči se vsakdan in polnjenje ustvarjalnih baterij:)

Tale je pa moja - ni tako velika kot od Hali in McCrafty, za okoli roke pa je res malček prevelika. Ampak ... za po rokah mečkat, za v torbici nosit in se hvalit okoli je pa ravno prava! ;)


Čakam objave še ostalih udeleženk (al' smo bile tako zaverovane v delo in čvek, da za vse niti ne vem kdo so, pa mi je žal, da ne vem), ker je vsaka zapestnica poseben unikat!

Na ponovno snidnje!

Kate

8 komentarjev:

  1. Tudi tvoja je lepotica. Mega zapestnice na pohodu.

    OdgovoriIzbriši
  2. ja vsaka je nekaj posebnega....

    OdgovoriIzbriši
  3. Što je ovo??? Cijela Slovenija radi narukvice/zapestnice??? :)))
    Kate ...super si uradila i dopada mi se ideja sa oznakom (imenom) ..
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma ja, zapestnica je kot en krog, ki povezuje ljudi ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Svetovne so tele zapestnice,ki ste jih delale na delavnici in prav ne morem se jih nagledat, saj je vsaka po svoje prelepa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Na, zraven tebe sem sedela, pa nisem vidla, kdaj si uspela še kuglce nardit.

    Zapestnica je pa v resnici še lepša kot na tejle fotki.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mega je! Mi je žal, da nisem našla manjših tulcev, da so vse nastale tako velike, ampak za naučit se bo že OK. Sicer pa lahko notr daš eno svečo in jo maš za svečnik:)

    OdgovoriIzbriši