sobota, 10. oktober 2009

100 na uro

Pa ne po cesti, v vsakdanu. Dnevi gredo vse prehitro mimo in to mi ni všeč. Naredim veliko, pa vseeno mislim, da bi lahko še več. Preveč sem v papirjih. Ampak ne v takih, kjer bi uživala. Samo v pisarniških:(

Na srečo pa se vedno najde nekdo, ki nujno potrebuje darilo :) "Čez noč" in s točno določeno željo - taka kot zadnjič, samo malce drugačna :) I just love it! Tako je nastala še ena verižica z istim stilom, a drugačna od drugih.

Zakaj dve sliki? Lahko se gremo "najdi 10 razlik" :)))) Ali pa bolj preprosto - zakaj je ta iz prve slike šla za darilo, iz druge pa ne? :))



Verižica na drugi sliki je bila že narejena. Kot vidite, že poslikana, samo še v škatlico bi jo bilo treba spravit. Pa sem jo še 1x pogledala ... kaj je narobe? Hja, na desni strani manjka nekaj perlic! JAO! :)))
No, grem jaz to popravljat in ... frrrrrrrrrrrr, gre vse po tleh ... *** (no ja, saj veste kaj rečete ob taki situaciji, ne?;) ) Že tako sem se namučila z nanizanjem vrvico, zdaj pa ponavljat vajo? Ni variante!

Tako je nastala verzija iz prve slike, nanizana na žičko.

Še nisem končala s tole serijo :) Nadaljevanje sledi :)

Lep vikend!

Kate

5 komentarjev:

  1. Meni je tale predelana varianta bolj všeč. No, pravzaprav mi je všeč tudi prva :) super delčki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kadar se mudi in je treba kaj po naročilu naredit, gre tako in tako vedno sto stvari narobe ;). Ogrlica je pa božanska.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sonja, meni je predelana tudi bolj všeč :) Mogoče sem pa namensko delala, da se je razsula prva ;)

    Tiara, se strinjam, da gre rado narobe. Čeprav sem jaz načeloma naštimana na zadnjo minuto :) Ampak je drugo delat zadnjo minuto tisto, kar se ti v glavi že nekaj dni plete, kot pa res, res zadnji hip iz nule :)

    McCrafty, je ne? :) Ampak zgleda, da ni samo moj stil, ga uspešno delim :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Še dobr, da se ti je sesulo, ker je predelana varianta tud men bolj všeč.

    OdgovoriIzbriši