ponedeljek, 15. februar 2010

Sladkosti v lončku

Zelo so mi všeč "darila iz kuhinje".
Ampak niso vsa darila za vse. Morda sem malo nesramna, a za ljudi, ki vem, da ne bodo znali ceniti mojega dela, ne delam takih stvari. Morda iz izkušenj, ko sem iz rok dala darilo, ki je bilo delano res s srcem, pa je bilo potem: "Zakaj bom pa jaz to rabila?" Hm ... lahko daš takoj meni, pa ti v glavo vržem :)))))) .

No ja, s(m)o pa ljudje, ki znamo taka darila lepo sprejeti, pa še vemo kam z njimi. Hja, če ne drugega so lep nabiralec prahu :) Lepo prosim, če ni to "uporabno" :))))))

Tole darilo je šlo k prejemnici po pošti. Prišlo je celo, verjetno pa so se plasti malo premešale. Zato ne bo več tako lep nabiralec prahu :) Upam, da bo vsaj uporabna vsebina :))))))

Z veseljem bi vam dala link do strani, kjer sem pobrala idejo, ampak ne obstaja več. Hja saj, enkrat celo vem, od kje sem idejo vzela, pa vir izgine! :( Sicer pa je tega malo morje, če odtipkate v iskalnik "gifts in a jar" skoraj ne zgrešite. Edino če stran ne obstaja več :)

V steklenem kozarcu se skrivajo, v plasteh, sestavine za čokoladno-ovsene piškote. Kozarec je oblečen, le na sredi je puščeno "okno", da se plasti vidijo. Esenca vanilije je obešena skupaj z navodili in voščilom.



Kate

5 komentarjev:

  1. s tole objavi si me spet spomnila na mojo knjigo "Gifts from the kitchen".najboljš da jo kar takoj vzamem iz omare

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole je prav super darilo. Lepo za pogledat, za ponucat, pa še sladko po vrsti.Meni je tako darilo vedno všeč!!

    OdgovoriIzbriši
  3. lepo in izvirno darilo. pa še odlično v večih pogledih: je za posladkat, za neki novega naučit pa lepo za pogledat. takšnega darila bi bila jaz osebno nadvse vesela:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super darilo, jaz bi ga bla tud vesela :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštno je, ko spečem piškote pa povem, če je recept o.k. :-)

    OdgovoriIzbriši