torek, 9. februar 2010

Februar

Meni precej ljubi mesec, že od nekdaj.
Kratek je, vsebuje rojstne dneve, praznik, šolske počitnice in za konec še smučarski dopust:) Seveda se vmes pojavi še ta najbolj zaljubljeni dan v letu, pa tudi ta najbolj nori je več ali manj udomačen v tem mesecu. Letos je vskočil pa še en prosti dan, dan za obisk informativnih dnevov na srednjih šolah :) HA! Kaj mi ne bi bil kratek :)
Mislim, da bom letos pust zopet spustila :) Včasih sem bila res navdušena nad tem, sedaj pa me je malce minilo. Ali pa je minilo družbo? Kakorkoli, plana nimam, če pa se podre in se vseeno znajdem na kaki maškaradi pa ne bom imela nič proti :) Tale kostum je vseskozi v pripravljenosti :)


Drugače sem trenutno v fazi strašne lenobe. Ustvarjanje? Ja, samo nereda :) Edino, kar me malce vleče iz totalne segnilosti so urice v šoli za katere, hočem ali nočem, MORAM pripraviti vse potrebno:)

Aja, da ne pozabim! Bonbonček je že v petek šel na pot!

Če bo vse po sreči, se bo izteklo popolnoma po načrtih :)
Saj veste, za moj rojstni dan, ga prejmnica dobi ...

In danes je ta dan! :))) Generacija 67, pridružujem se vam pri tej malce nezanimivi številki za pisat. Sicer pa, kdo pa jo sploh piše? :)))) Čakam vas vse ostale 67-tke, da pridete zraven, kaj bi vam bilo slabše, kot je nam :)

Aja, pa VSE NAJBOLJŠE vsem tistim, ki praznujete v tednu pred in za mano! :) Tistim najbližjim pa še topel objem! Saj veste, kdo ste to! :)

Kate



11 komentarjev:

  1. Vse najboljše, eno krasno praznovanje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse najboljše pa lepo praznuj!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse najboljše!!!!!Lepo praznuj!
    Škoda , da se več ne greš maškar -imaš ful dober kostum!Prava mačka:):):)

    OdgovoriIzbriši
  4. bejba vse naj naj!!!! jaz grem počasi za tabo....sicer generacija 67 ampak sem vseeno mlajša od tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse najboljše!!
    Kostum, ki čaka v pripravljenosti pa je prav zažigalen!

    OdgovoriIzbriši
  6. končno imam popravljen računalnik in se ti še tu zahvaljujem za bombonček in ti želim vse najboljše

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj, joj, toliko čestitk, jaz pa jih samo berem in se niti ne zahvalim :) HVALA vsem

    Ja, ja Nena saj na vas sem mislila, ki vam malce zastaja korak :)

    Napraznovali smo se, dost je v takem smislu za letos:)), ampak tisto ta pravo, moje, pa še sledi, ko se ta prave osebe vrnejo od kjerkoli so že :) Brez družbe pač ni prava zabava:)

    Alenka in Maja, da me šele v živo vidita! (hec, hec) :) Sicer pa ne vem, če res ne grem kam :) Nemalokrat smo šli kar na torek žurat. Torej, še je čas!

    OdgovoriIzbriši