nedelja, 26. junij 2011

Imamo jih - počitnice!

Dober dan, po doooolgem času :)
V prejšnji objavi sem si želela pomlad ... no, zdaj sem pa že dočakala poletje :) In počitnice! Juhu! Ok, dopusta še ne, ampak se zadovoljim s počitnicami :) S tistimi od otroka, ker to pomeni, da si končno lahko privoščimo vikend na morju (ker ni več "moram do ponedeljka narest seminarsko", "v torek pišemo, se moram učit" ... :) ) in tudi tistimi zame, ker pomeni, da v nedeljo ni treba dokončno premišljevati, kaj se bo delalo naslednji teden in ni treba pripravljati robe za delavnice :) Saj ne, da mi je bilo hudo, to sploh ne. Ampak po 10 mesecih si pa zares zaželiš kak teden in vikend brez tega :)
Morda bom sedaj končno tudi jaz našla čas, da kaj naredim tudi zase. Po dolgem času sem namreč privlekla na plano fimo in začela porabljati ostanke :) Ampak tako "na lahko", ob pitju kavice :) Saj veste, da ne gre za začetek pretiravat :)
No, fimo nimam še kaj pokazat :P, pokažem pa lahko darilca, ki sem jih dala otrokom ob zaključku. 

Mornarček za srečo

Predelana čokolada za posladkat 
(recept: z malo mleka stopiš mlečno čokolado, ji dodaš zmlete lešnike in malo cimeta (po želji drugačne dodatke) ter razdeliš v male papirne modelčke za mufine in dodaš zastavico)

ter post it blokec za vsakega, za zapisovanje poletnih skrivnosti in želja :)

P.S.: Slike so iz zaključka dveh skupin, 9 kompletkov manjka (če kdo išče na sliki svoje ime, nisem pozabila na tretjo skupino :) )

Šolarji in starši uživajte(mo) počitnice, vsem ostalim pa želim dolgo poletje, pa ravno prav vroče naj bo! :)


Kate








6 komentarjev:

  1. Oooo, kako lepo si jih obdarila. Veš, da se ne spomnim, da bi nas kdaj katera učiteljica takole lepo presenetila. Super si :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Maja hvala. Verjetno jih lažje presenetim zato, ker jaz nisem njihova učiteljica :) Imam samo interesno dejavnost ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau bravo! Pa morem tisti recept probat :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si jih pospremila v poletje. Mornarčki so tako simpatični.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kot pravi Maja - včasih smo samo mi obdarjali ućiteljice in mentorje, kje, da bi bilo obratno... Super popotnica v počitnice :)
    Uživaj še in še.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepo si jim to pripravila, pravi kompletek. Uživajte v počitnicah, naj trajajo čimdlje in naj bodo čimlepše.

    OdgovoriIzbriši