četrtek, 29. julij 2010

Samo še vroč spomin

Spomin na dopust, na 14 brezkrbnih dni, namenjenih brezdelju. Ampak včasih je tudi brezdelje hudo utrujajoče :) Posebno, če le tega nisi navajen. No, pa vseeno gre.
Ko kriza mine, se človek navadi ... :))))))

Letos smo se odločili, da naše grške počitnice preživimo na zahodni obali, kjer še nismo bili, na obalah in otoku Jonskega morja. Blizu doma, torej :) Naša destinacija: Zakintos.

Tokratne počitnice mi razen odličnega hotela, dobre družbe, novih poznanstev in dobre organizacije agencije, niso pustile posebnega vtisa. Nikakor nobene slabe besede o ničemer, a letos se nisem počutila "grško" :) Morda sem pa že tako navajena pohajkovanja po grških otokih, da mi je vse preveč domače :)

Hotel smo imeli super! No ja, saj ga imamo skoraj vedno, če nam le uspe najti prostor v takem, ki leži na sami obali. Ni ga čez ležanje pod palmo na vrtu hotela in hiter skok v morje. Vsekakor pa tudi pogled iz sobe ni zanemarljiv :)


Mestece Argassi je prijetno mestece, z veliko tavernami, dobro hrano, nočno življenje pa je primerno za resne osebe :) No ja, če hočete nore zabave tipa "sky is the limit", pač tu ne boste zadovoljni:) Je pa Laganos nedaleč stran, tam pa je tega popolnoma dovolj :) In samo posredujem izjavo Angleža iz našega hotela(okoli 25 let ima), da sta Ibiza in Laganos največja primera angleške sramote :))
Vsekakor pa je povsod dovolj Angležev tako, da sem na trenutke celo pomislila,d a se še nisem vrnila iz Londona :))))

Otok smo si ogledali podolgem in počez, vsekakor tudi okoli in okoli (nekaj pač je treba početi 14 dni, nismo mi samo za ležanje). Klifna obala me je na vsakem koraku spominjala na delček slovenske obale ter vsekakor na hrvaško, "blue caves" pa so dodale še "piko na i" podobnosti z otokom Biševo. Všeč mi je modrina globoke vode, všeč mi je skok v osvežilno vodo in noro dobro je plavati po jamah.


Zaliv Navajo, bolj znan kot Zaliv tihotapcev, je zares čudovit. Žal kopanja v njem nisemo doživeli, ker je bilo tistega dne prevalovito in ni bilo možnosti ustavljanja. Smo si ga pa zato šli ogledat še od zgoraj navzdol, pa je tudi zadostovalo :) Sicer nas tista "tihotapska ladja", ki je nasedla čisto na sredi zaliva (leta 1983 in nič prej :)) ni prepričala o avtentičnosti, ampak turistični magnet, največkrat slikan zilav na svetu je tam in seveda je to bistvo, mar ne? Hm, v Sloveniji imamo nekaj avtentičnih "ostankov". Zgleda, da so na napačnem magnetnem polu :)


Če greš iz Zakintosa in ne vidiš želv, potem si ali jeseni tam, ko jih ni več ali pa se ti ni dalo v zaliv, kjer se parijo :) Tudi s pedalinom se da do njih - seveda, če si lociran na pravi plaži. Mi smo se odločili za ogled s "polpodmornico" , s tem jo menda v tem času zagotovo vidiš. Opevana polpodmornica ni dosti drugačna od našega Subaquatica, ampak verjetno je potopljeno rimsko cesto pod piranskim obzidjem bolj dolgočasno opazovati kot želvo, ki gre vsake toliko časa po zrak? :))) Priznam, da je name naredila veliko večji vtis velika želva, ki nam je pred leti pripravala mimo jadrnice, nekje na poti na Vis, ampak tudi iz "akvarija" ni tako slabo :)))


Vzporednice s Slovenijo postavljam samo zato, ker sem v hotelu poslušala Angleže, ki so se tako noro navduševali nad vsemi temi zadevščinami, bili tako vzhičeni, da so kar skakli od veselja, ko so kazali slike :) Nas pa so malo čudno gledali, zakaj nismo tako navdušeni kot oni. Pa smo jim povedali, da imamo veliko teh stvari doma, če pa ne ravno doma, pa samo "skočimo" k sosedom in to vidimo :) Po 10 - 14 dneh druženja so nas nekako razumeli in upam, da smo koga s hvaljenjem Slovenije vsaj malo navdušili in se bo kdaj ustavil tu.

Ampak vse pa le ni bilo ne-grško. Hrana :) Ta nas letos ni razočarala :) Tisti, ki ste mi bolj blizu veste, da sem v vsakdanu malce zoprna s prehranjevanjem 5x na dan, müsliji za zajtrk, hrana po pameti, kruha in krompirja v bistvu ne jem ... Ja, samo ne to tam dol. Ne, ne, to tam ne gre :) Niti nočem, da gre :) Popečen kruh s česnom, popečen kruh s paradižnikovim pestom, gyros (absolutno s pito) , svinjsko meso tako ali drugače , feta, musaka s krompirjem, obložena miza ob 10h zvečer ... :))) Odlično dobra hrana, dobri 2 kg sem jo prinesla kar domov. Pa ne v prtljagi :)))))


Kljub neprevlikemu navdušenju nad samim otokom smo imeli krasen dopust, to pa je največ vredno! Po 10 dneh mraza bi se za nekaj dni z veseljem prestavila nazaj :)


Ampak se ne bom, bom čisto zadovoljna z našo Obalo. Jaz jo imam rada :)


Kate

2 komentarja: