ponedeljek, 8. marec 2010

Po dopustu

Po dolgem času sem si privoščila smučarski dopust. Cel teden (ok, pustimo malenkost, da sem eno noč prišla prespat domov, ker je imel otrok šolske obveznosti:))
Pasalo je.

Danes mi sneg v nižinah že bogato preseda, čeprav ga imam rada. Ampak vse ob svojem času in na pravem kraju. Zato se nad vremenom na 1517 m ne bom pritoževala, čeprav smo imeli vse, od pomladi do zime :) Tiste mrzle, z vetrom in minusom do 10. Da nismo pozabili, da smo na zimskem dopustu :) In take, da avta nisi našel, ko si prišel do njega :)

In potem si ugotovil, da je snega res veeeeliko :) ,


zameti pa naredijo fantastične skulpture
Včasih si se potopil v meglo ...

... drugič spet si imel sončno, skoraj privatno smučišče :) Odlično je bilo, sem se lahko hitro nasmučala !

Ampak kljub vsemu negodovanju nad sneženim vremenom v dolini lahko rečem, da je pogled na tako belino fantastično pomirjujoč!



Dovolj je bilo lenarjenja (če je vsakodnevno smučanje lahko lenarjenje? :) ), delo me je lepo počakalo in sem že padla v ritual vsakdana. Kar pa sem, nenavajena brezdelja in strežbe drugih, tudi malo pogrešala :) No, čisto brezdelna pa le nisem bila, mi je uspelo celo nekaj verižic sestavit :) Pokažem kmalu :)

Kate

1 komentar:

  1. Sem samo vzdihoval! Belina, nič gužve - idila!! Oh, oh! Mi je skoraj žal, da sem smučarske počitnice zabarantala za prvomajsko potovanje!

    OdgovoriIzbriši